onsdag 18 juni 2014

Problem

Jag har problem med min telefon. Kommer inte in på nätet eller nåt. 
Så idag blir det kort vad som hänt denna soliga somriga dag. O korten ligger ju självklart på telefonen. Så inga härliga bad bilder har jag att bjussa på.

Vi har idag hängt HELA låååånga dagen vid stugan. Jag absolut ÄLSKAR farmor o farfars sommarstuga. Det är något av de bästavi har. Har tusen OS-året tusen minnen därifrån , o hoppas att mina barn kommer få lika underbara minnen som jag fått.
Firande av midsommar, kräftskiva.  O bara vanliga härliga dagar.
Barnen badade i flera timmar, medansvar jag satt o frös lite o tittade på. De var super nöjda iaf.
De somnade som stockar o sover förhoppningsvis Läääänge imorgon.


Nu lite slapp i soffan som vanligt innan sängen.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.