söndag 29 november 2015

Brud fest !!

Vilken skit rolig kväll jag hade igår :)
Äntligen tog jag mig i kragen o fixade en riktig hemma fest för mina brudar.
Så igår va de fullt ös o kacklet va högre en någonsin . Haha !

Jag bjöd på middag o lite så. Hade en musik quize för brudarna så de fick spetsa sina öron  . Ja som sagt man märker de ( läs Linda syrran ) som har vinna som ända alternativet  :) tur att de vann då me.
Tiden gick så galet fort också, tror inte vi va i säng förens halv 3.

Tusen tack alla ni underbara vänner.  Att jag kan va så lycklig som har så fantastiskt fint folk omkring mig.
Tack tack för allt !!!
Jag älskar er alla o ni alla har en fin plats i mitt hjärta <3

Efter en seg dag ska kvällens soff häng bli sååå skönt.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.