torsdag 19 november 2015

Hurra till mig

Idag är de Heller ingen vanlig dag för de är min födelsedag.  Hurra hurra till mig :)

Har haft en toppen dag.
Mys dag hemma med lite halv krasslig Albin. Härligt o bara vara han o jag hemma ( o Alicia såklart men hon sover ett tag på förmiddagen )
Sen hämtade vi Elliot o mös lite till. Fixat bilen till verkstan o så. 

Blev bjuden på luch av min BFF Petra o Iris. Mycket gott o trevligt  . Tack älskade du <3
Vi lunchade hemma o vips så knackade de på dörren.  Ett blommbud hade kommit till mig. O oooo de är lycka !
Va från min älskling som hade skickat ( då han på veckorna bor i Växjö så han va inte hemma )
Hur glad blir man inte.  O så glad :)
En super vacker bukett . Tack snälla Älskade du. Va jag älskar dig <3

Nu ikväll hade vi tjej mys med Emelie , Frida o Petra. 
Fick ännu mer presenter :). Massage o en jätte fin hylla.
Är så lycklig med så fantastiska folk runt om mig.
Tack för att ni alla finns .
Blev pizza o massa tjöt.  Härligt !

NU dags för sängen.  Får ladda då de är kalas fax för släkten imorgon.
Ser ni ute att de tom snöar idag. På min egna lilla födelsedag  . Yeyy! !! :)

På återseende < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.