fredag 13 november 2015

Dödens trötthet

Herregud!!   Hur svårt kan de vara för barn att fatta att man MINST ska sova till 7.00 iaf. O gärna sova som lamm hela natten lång. 
Men tyvärr har mina två elliot o Alicia inte fattat de riktigt . Idag tyckte E & A att er va ok att skrika o gapa 5.32. Ghaaaa !!!! För tusan.
Man blir sjukt seg av sömnlösa nätter . Som jag har sagt förr. Man får sova när man är 40 år ist.
Nu är Jag glad att Andreas kommer hem så vi kan hjälpas åt.

Eftersom dagen startade typ mitt i natten så mös jag till med brasa. Så lite mysigt hade vi de ändå.  Får tänka positivt i den trötta verkligheten.
Senare idag har vi tänkt o åka o bowla när Andreas kommit hem . Lite mysig fredags syssla.

Nu ska jag o elliot slappa i soffan när Alicia sover

Trevlig fredag.

På återseende < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.