torsdag 5 november 2015

De "hemliga"

Kanske va ni många som undrade o undrade va de va för spännande som hände i tisdags.
Jag va helt lyriskt av spänning som sagt , men kanske inte va lika spännande för er.
Iaf min bästa Frida fick sin lilla dotter i tisdags <3
En av de sötaste tösen jag sett. Gullehöna !
Jag visste nämligen att hon åkt in så ni som känner mig vet att jag blir galen när se gäller bebis födande o bebisar :)
VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN FINA DU !! <3

Igår va jag o Elliot på sjukhuset för o titta hans öron. Han hör ju lite dåligt o har vätska i öronen.
Vi va där igen för o de vad som skall göra osv.
Jag var verkligen bestämt på att han skulle få en operation o sätta in rör. Som tur va så tyckte de desamma.  Nästa måndag redan fick vi tid. Snabbt o skönt.  Lilla plutten ska sövas o allt. Spännande o se hur de går. Går säkert bra. Skönt o fånge gjort så hoppas vi på att hans hörsel o allt blir mycket bättre.

Annars har de inte hänt mer sen sist.
Dåliga nätter denna vecka så nu ska jag vila vila o vila så orkar jag nog med  dagen.
Håller tummarna för att Alicia kan SOVA denna natt. Unge! ! :/

På återseende  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.