onsdag 11 november 2015

Lag foto

Idag var de dags för första lag fotograferingen för Albin o hans hockey lag.

Så söta de små är i alla sina stora hockey kläder med utrustning o allt.
Stort som tuppar va de när de tog sina personliga kort.
Spännande o se hur korten blir.

Annars har de inte hänt mest idag.
Va på frukost hos min bästa Petra o Iris. Tyvärr ville inte stök Alicia sova så efter nån timme gav jag upp o åkte hem.
Så självklart somnade hon hur gott som helst när jag la henne hemma.
Konstigt ibland somnar hon jätte smidigt hos andra men ibland bara vägrar hon. Jag hade glömt hennes gosse katt kan va lite därför. Så den ska jag ALDIRG glömma igen.
Den där katten är de bästa hon har.  Hopas aldrig vi råkar tappa den. Får leta fram en till så man har i back-up.

Nu ska jag sitta klistrad vid soffan o kolla på sista MODUS.  O oooo jagar redan skit rädd hur ska detta gå. Ghhaaa !!!

På återseende < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.