fredag 27 november 2015

Jul feeling

Jag har en riktig jul känsla redan . O va jag älskar detta med julen. Förbereda allt. Ta upp jul stjärnorna , fixa advents ljusstaken.  Tyvärr inte hunnit de sista med de fixar jag imorgon . :)

Nu i e.m åkte Elliot jag o Alicia till A6 för o fixa lite ljus o så. Letade oxå grabbarna julskjortor. O jajemen tom de är redan fixat . Gott !!
Alicia jul klänning fixade jag för ett tag sen så barnen är jul klara .

Ska julpyssla mer i nästa vecka. Ser ni den häftiga pepparkaks julgranen.  Den tänkte jag att vi skulle göra.
O kanske ska jag våga mig på o göra mitt egna pepparkaks hus. Vet i tusan får vi märka till nästa vecka hur de blir av .

Ja snart GOD JUL på er :)

På återseende < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.