tisdag 3 november 2015

Happy Tisdag !!

En helt fantastisk tisdag vaknar man till. Ändå att natten varit pissig med vaken Alicia är denna dagen sjukt spännande. O än är de hemligt men jag går o är lycklig hela långa dagen. Iiiiiiiiii !!!

Kortet på dessa sjukt söta bebis - tanter gjorde mig ännu gladare.  Huuuurr söta får man va. En riktig Happy Tisdag !!!

helgen har annars i övrigt bestått av lite kalas, o  bio tajm med grabbarna.  Va på Transylvanien 2 o den va super bra. Faktiskt så rolig att jag skulle kunna gå en gång till. Om de inte vart så galet dyrt att gå på lite bio. Värsta rånet. 

Resten av veckan är oplanerad för de mesta. Så återstår att se va som händer. Igår va vi  med Frida o Texas o Petra o åkte kickbike ute på "kick-banan" i Månsarp.
Va så härligt kändes nästan som att de va vår igår mer en en dag i November. 

Nu ska jag sväva på pirret ett tag till. O vänta.
Ha en toppen dag alla. För de ska jag !!!

På återseende < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.