onsdag 12 oktober 2011

Dagis koll

Igår hade de Drop-in fika på Albin dagis. Det tycker jag är en himla bra grej de har. Det är något de har varje termin.
Man får komma till dagiset o veta lite om vad de har gjort, va de ska göra o lite allt mmöjligt.
Det är så bra, för man får se hur de leker med varandra. De är bra får då fick jag se lite iaf hur Albin är o leker med de andra barnen.

Albin o några andra barn hade bakat kaka med en fröken på f.m igår, så då fick mam smaka deras kaka. Inte vet jag om de iof var barnens kaka, för där vet man ju aldrig va som hamnar i. Lite nysningar o allt möjligt =)
Tror de va en vuxen kaka de bjöd på.
Jag fick också vara med o måla med Albin. Vi målade med färg på ett stort papper han o jag. Hans såg ut att tycka det va jätte kul att mamma var med o målade.
Jag frågade lite om hur gruppen med alla barnen va. De sa att det var en jätte härlig barngrupp. Det var roligt att höra tyckte jag.



På återseende <3


Mammas sötnos!! Så duktig är han.





1 kommentar:

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.