måndag 24 oktober 2011

Dop

Igår var vi på fina Felix dop.
Det bjöds på smörgåstårta o en jätte fin o super god tårta till kaffet.
Dopet gick på ett kick. De tycker jag är skönt när det inte blir långdraget i kyrkan.
Felix fick en massa fina presenter. Mycket fordon. Han har mycket att leka med när han har växt till sig lite mer :)

Elliot var med, o han sov sig igenom hela trivseln efter kyrkan. Mycket skönt för mig.
Nästan så man glömmer bort han när han är så tyst.
Inte just att man glömmer bort honom men att han är med. Om ni förstår va jag menar :)

Jag var så himla trött igår att jag somnade redan 20:30. Helt galet. Jag är ju annars ingen kvälls människa, men riktigt så tidigt brukar jag inte sova.
O Albin sov till 8:30 i morse. Så idag ska jag va pigg. Fast jag har ju såklart varit uppe inatt me o matat lilla Elliot <3


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.