onsdag 19 oktober 2011

Julstrumpa

Nu är ju faktikst snart julen här redan. Det är inte många veckor kvar nu.
Nu får man börja julpyssla tycker jag. Jul pyssel är himla mysigt. Man får massa härlig julkänsla när man pysslar o roligt är de ju me.
Det kankse är lite för tidigt att börja spela julmusik när man ska julpyssla, men man kan pyssla ändå =)

Jag ska börja med barnen julstrumpor. Jag skulle gjort en till Albin förra året. Men ja, se hur de blev. Ingen !
Men nu så ska jag sy till de båda. En till Elliot o en till Albin. Sen ska de få hänga fint på våran öppna spis.
O på julafton ska de finnas ett litet paket som de ska få.
Oooo, så jag längtar till julen nu. De är ju bara såååå mys.

Jag får längta ett tag till. Den som väntar på något gott...



På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.