onsdag 12 oktober 2011

Fixat

Oj, de va visst inte så svårt att fixa internetet på datorn =)
De va bara att starta om, så vips så funkade internetet. Tur det för jag har en massa o fixa på datorn. Ä ni nyfikna? =)

Iallafall så har jag hunnit en del idag me. Så skönt. Har städat huset. Det var riktigt behövligt. Dammråttorna var i storlek med oss. Det är inte OK.
Men nu så glänser golv o tak.
Elliot tyckte inte de va lika roligt att städa idag. Han vill inte komma till ro o sova idag. Men nu när dammsugaren är avstängd hoppas jag han kan slappna av o blunda en stund innan storebror Albin kommer hem med fullt ös.

Nu ska jag försöka vila lite med Elliot. Mysa han o jag. <3




På återseende <3


Min prins !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.