onsdag 5 oktober 2011

Tandläkaren





Idag är det min tur att gå till tandläkaren. Andreas har redan varit där idag. Vi fick en tid på samma dag. De är ju gött för plånboken =)
Jag håller tummarna för att jag inte får komma tillbaka o fixa något hål eller något annat. Usch, det är ju de man fasar över när man ska till tandläkaren.
Att de säger att man har hål. Än så länge under mina snart 25 år i livet har jag klarat mig ifrån hål i tänderna.
Det tycker jag inte är dåligt. Det betyder att jag är mycket flitig att borsta mina tänder. Eller ?!
Det är de som är de konstiga att jag är inte super flitig på att borsta mina tänder 2 ggr om dagen. Jag har hört att mycket beror på att man har bra saliv. Så de är nog de jag har. De tackar jag för. =)


O snart ska Elliot o jag åka ner till BVC för lite "besiktning" av han. Idag är det dags för 6 veckors läkarbesöket. Tror han kommer gå igenom utan anmärkning.
Det är ju alltid lika roligt att gå till BVC för o se hur mycket han växt o allt.



Ja, det är de va dagen har att erbjuda. Nu ska vi göra oss lite klara för alla besök idag.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.