lördag 1 oktober 2011

Vilken dag

Igår var den skönaste september dagen. Det var som att det var sommar igen. Inget man tackar nej till.
Albin hade tom på sig kortbyxor o kortärmat. De tyckte han allt om.
Vi var ute nästan hela dagen. På förmiddagen va det fullt ös här hemma. Albin hade sina kompisar här Liam , Wilton. Elliot hade ju också sina polare me. Deras småsyskon är ju Elliots kompisar.
De var fullt ös på de stora grabbarn, de små var de lite mindre aktivitet på. Skönt än så länge för de stora grabbarna håller ställningarna bra =)

Efter lite vila tog vi en runda runt kvarteret med motorcyklen. De va svettigt kan jag säga. Jag tänkte ju inte på att batteriet skulle ta slut. Så självklart tog de ju slut halvvägs. O jag fick ju inte putta på precis, så Albin blev sur.
Han vet ju att den går för sig själv så de är ju klart att jag inte ska putta. =)
Men tillslut var vi hemma. Jag va dö varm o Albin glad, Elliot var så nöjd i sin vagn.




På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.