tisdag 4 oktober 2011

Klart

Det blev en städ o tvätt dag idag.
Det var verkligen behövligt. Kan säga att golvet inte var rent. Vi hade många dammråttor till husdjur denna gången.
Men nu så glänser de här hemma. Det är otroligt tråkigt att ta tag i att städa, man attans va skönt det är när det är gjort.
Man trivs så mycket bättre när det är rent o fint omkring en. Iaf jag. Men sen går de ju inte dammsuga o städa varje dag. Jag är duktig på att plocka ioning o så, men jag HATAR att dammsuga. Det är bara kul när det är klart.

Nu ska jag ta mig lite middag. Sen ska jag mysa ner mig i soffan en stund innan Albin ska hämtas. För då blir det bus.


På återseende <3


Lägger in en bild på min sötplutt !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.