lördag 15 oktober 2011

Ullared

Som sagt i torsdags åkte jag o Andreas o Elliot till Ullared. O ja, jag frågade min BVC sköterska om det var ok att åka o de va faktikst inga problem.
Han låg ändå gott o skyddad i vagnen nästan hela shopping turen.
Men fy sjutton va folk de va. De trodde jag inte en torsdag. Men de va de kan jag säga. Då är det faktikst jobbigt att gå o tränga sig bland alla folk.

Vi fick iaf ändå mycket handlat. Albin fick en jätte fi overall o ett jätte fint termo-set. Det är något som är bra i Ullared tycker jag. Barn utekläder.
Sen köpte vi faktikst i stort sett alla julklappar till barnen i släkten o andra julklappar me. Det känns himla skönt att man har de klart. Slipper man springa runt på stan med alla andra.

Det blev en lång heldag i Ullared. När vi kom hem var jag helt slut.



På återseende <3

Boris dök upöp o såg viktig ut !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.