torsdag 6 oktober 2011

Ojoj !!

Ojojoj, att jag är en duktig flicka =)
Igår var jag ju hos den härliga tandläkaren. Denna gången var det inte så farligt alls att gå dit.
De berömde mig riktigt ordentligt. Det var en student där som hjälpte min tandläkare, o hon sa att de va de finaste tänderna hon sett på sin praktik.
Jaaadåå, de lät fint tyckte jag.
Min tandläkare tyckte de såg riktigt fina ut me , o han frågade om jag använder tandtråd flitigt.
Jag svarade såklart: "Jadå, de gör jag."
Men jag har typ använt tandtråd högst 5 ggr i mitt liv. Men man får ju låta lite duktig. En vit lögn är inte farligt.
Jag måste ha riktigt bra tänder. Mina tänder kan jag vara lycklig över.
Så tandläkar besöket gick kanon , o billigt blev de me.


Elliot var ju hos BVC igår me. De var ju ingen läkarundersökning denna gången. Jag är lite virrig. De va bara en vanlig undersökning av vikt o längd.
Han har växt så fint så fint.

Nu väger han hela 5000 gram o är 55.5 lång ( fast hon sa 57 cm när vi va där , men så tittade jag i boken så stog de 55.5 cm så antingen de ena eller de andra )
Han är en liten guldklimp min son, o Albin är min stora guldklimp.
De växer såååå fort min barn.



På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.