måndag 31 januari 2011

Besök

Igår fick jag ett mycket trevligt besök.
Emma en gammal kompis från mina tider i scouterna kom med sin dotter på lite bus ( Albin var helt super seg igår ) o mat o fika. Så himla roligt att hon hann komma ut här till mig o trivas lite. Hon bör nämligen väldigt långt bort. Hon bor ända uppe i Övertorneå. Så tyvärr är det ju inte så att man har vägarna förbi henne så det är kul att hon kommer ner. Det skulle va himla roligt att nån gång åka upp till henne för att se hur de har de o hur dom bor.
Det tål att tänkas på.
Albin var så tråkig igår när Mejja kom för att busa med honom. Han ville inte lämna Andreas alls. Han ville inte leka. Tänk så långt hon åkt för att leka med honom så gör han så =)
Han brukar inte vara så himla mammig o pappig så de va typiskt. Hoppas han är gladare för att leka nästa gång de ses.

Nu är jag iaf nyss hemkommern från stan där jag har köpt en del kläder till älskade Albin. Stackarn hade knappt några kläder kvar. han växer så fort. O nu är han o Eddie ( min syster son) nästan lika stora så nu kan man inte ärva hans kläder än. Så det blev iaf lite shoppande. Men det finns skön inte mycket fina barnkläder. Allt känns så barnsligt o larvigt. Jag hatar seriefigurer på tröjor o kläder å det var en massa såna kläder nu. Men fick iaf med mig hem 2 par mysbyxor 1 par jeans 2 tjocktröjor o 2 tunna tröjor o 2 pyjamaser. Så lite fick han iaf. Men ska nog gå o se om det finns lite mer, kankse i Göteborg när vi ska på spat nu till helgen.
Usch, nu måste jag göra mig klar för att jobba kväll = ( VILL INTE !!!



På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.