söndag 23 januari 2011

Slut

Jag kan inte förstå detta som snart kommer hända.
Jag börjar jobba imorgon 1 1/2 års mammaledighet är nu till sin enda. En helt underbar tid. Den absolut bästa tiden i mitt liv. Jag älskar verkligen mitt liv nu o kommer älska det lika mycket när jag jobbar. Det kommer verkligen bli ett helt annat liv på ett sätt men det kommer vara underbart iaf, jag har ju alltid mina pojkar här.
Kommer bli lite jobbigt att vara borta så länge från Albin. Man har varit vid varandras sida i stort sett varje dag sen han föddes. Hur ska han klara sig "utan" mig ?! =)
O vad jag kommer tänka på han imorgon på jobbet. Kommer längta ihjäl mig till jag slutar o ska få hämta min älskling på dagis.
Nu ska jag njuta av mina sista timmar som mammaledig. Ska ju upp om 8 timmar. Klockan står på 04.45 **ggghhaa** Vilken ljuvlig tid att vakna till.



På återseende <3




2 kommentarer:

  1. det kommer säkert gå galant, och tänk vad mycket albin kommer växa och utvecklas på förskolan, dessutom kommer du ju säkerligen uppskatta er tid tillsammans ännu mer. :)

    SvaraRadera
  2. Åh va tiden går fort när man har roligt...men precis som Maria sa...ni kommer uppskatta er tid tillsammans ännu mer när man får längta lite. Kram! Kersti

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.