fredag 28 januari 2011

Kärleksfredag

Nu är den underbara helgen äntligen här. Att det visst känndes att det var helg när man var mammaledig men nu känns helgerna 1000 gånger mer. Nu känner man verkligen att man ska slappna av under helgen o bara njuta o ha det gott. Inga måsten o inga stora planeringar.
Idag är det ju som sagt fredag o som jag hemskt gärna kallar de KÄRLEKSFREDAG !!
Då ska man vara extra snäll o trevlig. Speciellt på jobbet. O det kan jag faktikst säga att jag varit idag. Så stjärna till mig.
Denna vecka har gått väldigt fort o faktikst bra o smidigt på jobbet.
Det är bara nästa vecka jag fasar för. Då jobbar jag 14-23 på kvällen o de längtar jag INTE till. Visst att det är lite små jobbigt att stiga upp 04:45 men detr gör jag gärna tusen gånger om bara jag får jobba tidigt jämnt.
Men men, allt kan man inte få.
Nu ska jag iaf mysa lite med sambon innan man blir gräsänckling ikväll ( fotbolla träning för han ) så jag får sitta hemma själv ett tag o mysa med god mat o godis.


På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.