fredag 21 januari 2011

Så smått

Vi har fått en ny liten kille till släkten. Min kusin o han tjej har fått en till liten son. O Liam har blivit en stolt storebror kan jag allt tro.
Liam är ju också Albins kompis o nu har Albin fått en till liten kompis, Leo heter han.
Jag var nere idag o snuffade på lilla Leo. O han är verkligen så lik Liam. De är redan syskon lika. Spännande o se om de blir det när de blir stora.
Men de är ju så små dessa söta små underverk. Allt är så smått , tårna, de pytte små naglarna o ja hela dom är så små. O så otroligt söta. Leo är verkligen en söt liten bebis.
Man vill bara hålla o titta på dom i evigheter. Man kan aldrig få nog av bebisar.
Massa stort Grattis till familjen iaf <3

Ikväll blir det också att trivas med mina stora vänner =) Ikväll ska vi äta gott o trivas hos Sofie med Emilia o Sofia. Mycket trivsamt ska de bli.
Nu ska jag slappa i soffan, eller ska jag kankse göra lite nytta nu när Albin sover ??
Får se hur de blir. Kankse hinner me båda =)



På återseende <3



1 kommentar:

  1. Hej! Vi har haft en bra helg! Hoppas ni haft det också. Sista helgen som mammaledig för dig då. Tråkigt. Men varje tid har sin charm. Det är säkert jättemysigt att börja jobba också sen, men som du säger så är det verkligen underbart att kunna vara mammaledig! Jag längtar inte efter att börja jobba igen! Det bästa kanske är att skaffa en till bebis snart så får man mera tid tillsammans hemma?! Tål att tänkas på! haha.. Hur går det med trycken och pysslet? Sytt något fint?! Kramar

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.