måndag 17 januari 2011

Lämning

Idag var det en ny dag på Dagis ( det är mycket dagis snack som gäller här nu men det är de som händer i vårat liv nu =) )
Idag var det också första gången vi fick lämna Albin helt ensam. Andreas var med idag så kankse de skulle gå bättre. Han gap skrek när vi sa Hej då o han skrek nog länge efter de med. De är ju inte riktigt ärliga kan jag ju säga. Jag vill ändå veta allt. in i minsta detalj. Man är ju ett litet kontroll-freak efter all denna egen tid med Albin. Nu ska han ju lämnas bort till en massa okända personer.
Fortfarande en aning jobbigt är det att lämna han på dagis. Idag var det axtra jobbigt för att vi lämnade. Tänk sen när man ska vara på jobbet o tänka på om han har det bra på dagis , om han längtar en massa efter oss o allt. O jag blir ju gråt färdig jag bara tänker på de =(
Men man vänjer väl sig. De hoppas jag. Jag kommer iag sakna ihjäl mig efter min lilla plutt när jag börjar jobba på måndag. Mammas lilla älskling.
Nu är det bästa jag laddar för en ny dag på dagis imorgon. Sova gott o vara utvilad.
Är riktigt seg idag. Så det blir nog tom sängen nu.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.