torsdag 20 januari 2011

Home party

Har haft mig ett mycket trevligt Home Party ikväll. Denna gång var det ett inrednings party. Living and room heter de.
Var på ett i vintras o tyckte verkligen att de hade jätte fina grejer. Så nu hade vår/sommar varorna kört i gång. En massa fina grejer. Tycker Living and room är det bästa home partyt jag har haft. Finns verkligen sånna saker man kan ha. O faktikst inte till alls så farligt pris.
Denna gång köpte jag en jätte fin lantern som man hänger på väggen som jag tänkt att vi ska ha i den nya hallen när den blir klar, o så köpte jag ett himla sött kokboks ställ som jag kan ställa mina kokböcker när jag ska baka. Himlans fint !!
Ikväll kom en del av mina fina tjejer för att trivas o träffas samtidigt som man får lite "underhållning".
Mycket trevligt o mysigt va det ikväll. Alltid kul o träffa alla på en o samma gång.
Nu blir det sista mys i soffan innan jag slocknar på två röda i sängen.



På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.