fredag 7 januari 2011

Saga

Förra julen fick Albin en jätte bra sago bok i julklapp. Det är en sagobok för varje dag på året.
Små korta sagor om lite allt möjligt.
I tisdags läste jag första lilla sagan. Jag la han i sängen o satte mig jämnte så fick han peka o lyssna när jag läste hans första saga för honom.
Jag tror nog han tyckte om de. Han satt still o pekade så glatt.
Om inte kommer han iaf uppskatta att man läser sagor sen när han blir lite större. Roligt iaf att man äntligen kommit igång.
Det är något jag alltid minns själv av när jag var liten. Mamma o pappa läste alltid sagor för mig o min syster. O de är något man minns som en riktigt bra grej.
Så jag hoppas att jag kommer läsa lika mycket sagor för Albin som mina föräldrar gjorde för oss.
Det är ett bra sett att lära sig prata om inte annat.



På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.