lördag 29 januari 2011

Hemma

Det är verkligen mys lördag här hemma. Albin vaknade så glatt i morse. O han sov länge. Kan bero på att hans har sin pappa som rumskompis. Då sover han så gott.
Andreas somnar hos Albin sen kommer han aldrig tillbaka på natten. Så jag har en hel dubbelsäng för mig själv. Fast det blir ju tomt. Han ska ju vara min rumskompis.
Nu är det iaf full fart på Albin. Han trivs verkligen hemma idag.
Han har blivit så himla pappig igen. Jag duger inte till nått =)
Andreas är den bästa just nu. Det är tacken efter 1 1/2 år hemma med plutten.
Men det är ju bara roligt.
Nu blir det mera mys här hemma. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Ikväll blir det trivsamheter hos min mamma o pappa med syster m familj. God mat vet jag att det blir iaf.


På återseende <3



1 kommentar:

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.