tisdag 18 januari 2011

Handtryck

Jag försökte pyssla lite med Albin idag. Grannkompis Leah var här o skulle pyssla lite med oss.
Men kan ju säga att det blev inte mycket pyssel idag inte.
Jag köpte textil färg för ett tag sen så jag kunde trycka av Albins hand eller fot på något slags tyg som en liten kul grej.
O idag tog jag tag i o var sugen på att pyssla lite. Men som sagt det är verkligen inte smidigt att pyssla med en 1 1/2 åring. Det gick inte alls om man säger så.
Jag skulle trycka hans hand på en body. Så fort han fick den kalla färgen på handen så var inget kul. O avtrycket blev inte riktigt som man tänkt sig. O han ville inte trycka ut handen riktigt ordentligt. Så det fick blev som det blev.
Blev verkligen inte bra men nu har han iaf en egen gjord tröja som han kan ha på sig i smyg eller bara ha. Han är barn så han får ha på sig vilka kläder han vill =)



På återseende <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.