söndag 11 april 2010

Baby & Barn mässan !

Var en aning rastlös igår så jag ringde min vän Emilia som var desamma som jag, rastlös. Så vi visste att de var baby&barnmässa i Göteborg. Så vi begav oss till Gbg.
Vi åkte runt halv 12, virrade runt en liten stund i hissarna i p-huset vid Svenska mässan. Men efter 20 min virrande i hissarna kom vi in. =)
De var massa utställare. Allt från bilstolar och barnvagnar till kläder, pyssel och mat.
Emilia fick en mycket bra gratispåse av Libero. Jag ville ju också ha något gratis så vi gick till Huggies och fick lite blöjor och servetter.
Det fanns så mycket så man blev helt förvirrad vad man ville ha. Men tillslut hittade jag en så underbart cool skjorta till Albin, han fick också en jätte fin MyKiddo pyjamas, och en riktigt cool stol.
Vi testade lite barnvagnar och jag ville titta runt på en ny bilbarnstol till Albin. Hittade en jätte fin Besafe bilstol. Glad blev jag också när de hade erbjudande pga mässan. Så jag köpte en helt ny bilstol för 2599:- ,sparade alltså 1100:-. Att jag blev glad.
Vi begav oss hemmåt vid 5 tiden trötta men ändå nöjda med våran dag. Var riktigt kul att bara åka iväg och hitta på något.
Fick senare besök av Petra och Emelie. De båda saknade Albin så de fick leka lite med han innan de var dax för sängen. De blev en mysig slappar kväll. Skönt efter en dag på vift.
Så idag blir denna dag en lugn dag. Bara vara hemma och ha de skönt.

På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.