tisdag 20 april 2010

Lek !



De blev massa "lek" för Albin igår hos Åsa o Wilton.
Som sagt så sitter Albin och kollar på de som leker , eller så vill han bara krama dom. Kolla bilden när Albin vill krama o pussa Liam. Sötisar !
Men lite lek blev de. Alla barnen gav med sig en ny leksak att tugga på lite då o då.
De va mysigt att få komma att leka med Liam, Wilton o Milo tyckte Albin.
Andreas kom o hämtade mig vid 15 tiden. Vi skulle iväg o inhandla allt gräs till "plätten".
Hem kom vi med gräs, kogödsel, o 2 fina blommor till mina fina fönster. Så nu för första gången sen jag flyttade hit har jag blommor i NÄSTAN alla mina krukor. =)
Hoppas de vill leva länge länge.
Gick iväg o tränade Arobic Step. Åååå gud va de va både väldigt jobbigt o kul. Svettig blev man kan jag säga. Men de kändes att man tränade iaf. Får bli fler gånger på de passet.

Idag är det tisdag o då är det babysim för Albin. Kul att få bada.
Sen blir de en god lunch på stan.
Hade tänkt att vi också skulle hinna med att gå in på Anna-K o kika.


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.