onsdag 7 april 2010

Barnträff !

Började dagen med en skön sovmorogn till halv 10, Andreas fick gå upp med Albin idag.
Passade på att måla min hylla en andra gång när Albin sov lite middag. Gick in på Järnaffären mitt över gatan och kollade om de hade de krokar jag söker som jag vill sätta under hyllan, men de fanns inte de jag vill ha. Så de blir att åka till Biltema eller nåt och kolla om de har något liknande jag vill ha. Men sen så är min hyllan nog klar. Kankse ska sätta någon liten "krumelur" på me.
Vid halv 2 tiden kom Åsa och Wilton för att hämta oss för en barnträff hos Sanna och Maja i Månsarp. Sandra, Tilda, Emma och Isabella var där med. Så Albin och Wilton var lite blyga för brudarna =)
Fick gott fika, ännu en synda dag. Men va skön gör de allt är gott !
Nu ska de snart matas av en liten Albin, sen ska jag allt ta och baka min underbart goda kaka till imorgon. Mumma !
Ska försöka att inte nalla från den innan den bjuds.

På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.