tisdag 6 april 2010

Full dag.

Klockan är bara runt 17 och jag har hunnit med massa, likaså Andreas har fixat och donat här hemma.
Har ju som sagt varit på Maxi å fyllt vårat lilla hem med godsaker. Jag passade för en gång skull på att panta ALLA våra flaskor. Tro de eller ej men fick 108 kr i pant. Inte helt fel när man storhandlar.
Lagade oss en god middag av maten jag införskaffat.=)
Eftersom jag är en så flitig bagare så har ju jag "bakat" sönder våran elvisp, så var tvungen att gå bort till mamma och hämta deras elvisp.
Så nu ska de bakas VÄRLDENS godaste kladdkaka till ljuspartyt jag ska på torsdag. Ni kommer vilja drunkna i kakan för den är så sjukt mumsig.
Har också hunnit med att målat min hylla från Tradera. De va lite klurigt att få färgen bra. Men jag tror den kommer bli underbar när den är helt klar.
Bilden är på hur den såg ut när jag köpte den. Så snart kommer den färdiga produkten.
Blir nog en liten bastu ikväll med sambon. Att basta är verkligen helt underbart. Bara få slappna av efter en dag.
Nähä, dax att mata Albin med han älsklings "rätt", GRÖT !

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.