fredag 23 april 2010

Snö sol snö sol

Vilket väder. Ena dagen är de 10 grader o skö sol, nästa dagen är de 0 gradit o massa snö som lägger sig på gräsmattan.
Som nu för 20 min snöade massa o nu är de strålande sol.
Vad har hänt med Moder Jord ?!
Har en förkyld liten son här hemma igen. Bara snorar och snorar. Lilla hjärtat <3
Men vi får hoppas han blir frisk snart. Han ska nämligen fotograferas den 7 maj hos en helt underbart duktig fotograf. De ska verkligen bli så roligt. Hon är sååå duktig. Gör så fina och annorlunda fotografier. Ska bli riktigt spännande.
Igår var en lung och skön dag. Emilia kom till mig på eftermiddagen så att vi kunde ta oss en välbehövlig promenad innan vi åkte ut för en liten hockey o mys kväll ute hos Frida.
Var jätte skönt väder att promenera i igår.
Blev iaf goda frallor o lite gotte hos Frida till hockeyn. Tack Frida !
Jag tror nog allt de luktar lite SM-guld här i stan snart. På lördag smäller de. Då blir de nog allt stor HV fest här i stan. Då skall de hyllas.
Idag blir de en lung dag. Iväg o träna en sväng när Andreas kommit hem. Sen ska Andreas iväg på fotbollsmatch =( men Martina kommer o håller mig sällskap.
Längtar lite till imorgon me. Då ska vi ett tjej gäng åka ut till Lustfyllt. Ett café o inrednings butik ute i Habo. De har massa fint, hoppas jag. Men de bästa kommer ju bli deras kakbuffé. Man får äta hur mycket man vill för 100:-.
Blir ingen frukost hemma imorgon inte. Här ska ätas.

Läste mitt förra inlägg =) Bara så ni vet så var de bakom soffan de var så dammigt. INTE ser de ut så på hela golvet här hemma kan jag lova. Jag är annars väldigt pedant av mig.
Ha en underbar dag alla !!

På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.