söndag 25 april 2010

Lustfyllt

Igår var Jag, Åsa o Becca på det underbart mysiga Cafe´t/Inredningsbutiken Lustfyllt i Habo som ligger en bit utanför Jönköping.
De var det mysigaste ställe jag varit på på mycket länge. De va såååå fint.
Man bara måste åka dit fler gånger i sommar.
De har en kakbuffé som man får betala 100:- för , så får man äta hur mycket kakor man vill. O jag kan lova att de gjorde jag =)
Allt är hemmbakat. De hade allt från ostar, bröd , raberbarpaj, kanelbullar, tårtor , ja allt man kan önska sig för en riktigt riktigt god kakbuffè.
Himelskt gott !
Jag kan rekommendera alla att åka dit. Helt underbart ställe.
De har gjort om en gammal lada , panelat nästan hela ladan inne i vitt, o gjort våningar. De va så fint. Jag ÄLSKAR stället.
När vi var riktigt mätta av allt fika åkte vi vidare för att leta lite blommor o heminredning. Så vi åkte upp till Axamo till butiken Lantligt, också en helt underbar affär. En butik med massa fina prylar.
Åkte till Höglundsblommor o köpte oss alla lite fina blommor till hemmet.
Jag ville så hemsk gärna åka till Stallkvarn, var allt för länge sen jag var där. De har ju massa massa prylar av alla dess slag. Men fick iaf hem mig 2 fina burkar till köket. Ska bara se vart de ska stå=)
En sammanfattning av gårdagen:
SUPER MYSIG ! Sån lördag ska man alltid få ha.

Idag har de varit underbart väder här hemma. Har blivit att vi varit ute hela dagen.
Fick mat hos ANdreas mamma (som vanligt) där fikade vi ute i solen. Gott !
Sen en fika hos Andreas pappa.
Nu en god grillning ute hemma. Ska bli ljuvligt med grillat. Sitter aldrig fel.

På återseende <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.