måndag 5 april 2010

Nu går de fint !

Har hört att de inte gått att skriva kommentarer här på bloggen. Och som ny fattar man ju inget=) Men nu tror jag nog att de ska vara fixat.
De är ju jätte roligt om ni lägger en liten kommentar innan ni lämnar mig.
Så nu ska de nog iaf gå fint att kommentera.

Påsken är över och snart börjar dagarna gå som vanligt.
Igår var vi hos min syster och gick en jätte mysig promenad i solen, efter blev det korv grillning. De va mycket mysigt.
Vi bjöd hem dom till oss på kvällen , blir allt för sällan man träffas ändå att man bor så nära. De kom vid 18 tiden och de bjöds på kycklinggryta. Smidigt & gott.
Vi hyrde Bröllopsfotografen ( 3:e gången jag ser den) den är värd att se. Sjukt rolig film. Filmtips!
En lugn och mysig dag.

På återseende <3

3 kommentarer:

  1. Hello!
    Vad roligt att du börjat blogga!
    Kommer att följa dig slaviskt :-)

    Vore trivsamt att ses snart igen!

    Kram /Emilia

    SvaraRadera
  2. halloo ja läser nu!!! kyss märta

    SvaraRadera
  3. Å va kul att ni läser min blogg !!**wwiiee*** Visst är den fin me? =) De kommer komma massa bra å roliga saker som ni får läsa. Hoppas ni tycker den e ok.

    Pööss !

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.