torsdag 15 april 2010

Taggad !

Å, är så taggad inför Tabergsmilen på lördag.
Vinet ligger på kylning, likaså ölen o cidern.
Jag skulle ju så hemskt gärna vilja ta med mig en mixer o göra min favvo drink Strawberry Daqurie ute i skogen. Kan ingen fixa detta ? =)
Hoppas vädret håller i sig till helgen. Tyvärr så har jag ju hört att de ska bli mulet. Men jag tror inte på de. Så SOL SOL SOL SOL kom fram !
Idag blir de allt att hinna ner o träna sen när Andreas vaknat.
Sen ska vi ta tag i högarna ute på "plätten".
Städa de sista idag me innan damerna kommer ikväll. Ska man baka sig en kaka ?!
Snart dax för frukost.

På återseende <3

1 kommentar:

  1. Ja baka en kaka :D
    Eller förresten, lilåt b.
    Jag ligger på +13 kg så ingen kaka för mig.
    Buhu.
    Men vi ses ikväll :D
    /Emilia

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.