söndag 11 april 2010

Skön dag

Del blev en skön slappardag som jag hade tänkt mig. Albin och jag har lekt lite här hemma medans pappa var och spelade fotboll. Han kom förresten hem med fläskläpp och stela ben. Ska ta hand om han lite ikväll.
Min mamma och pappa kom förbi på en liten fika vid 12 tiden. Tycker Albin om. De bor nämligen bara en 100 m från oss. Underbart =)
En skön slappar dag inehåller ju alltid en middagsvila. Å så blev de. Hela familjen däckade på soffan 1 h. De va helt underbart. Vaknade runt 16 då Andreas bror med sambo (Linda) kom på besök.
Å nu har jag och Albin kommit hem från en jätte skön promenad med min pappa och Svea.
Så nu sover Albin så gott uppe i sängen sin.
Blir kanske en hyrning av film med Älsklingen ikväll. Ännu mera mys.
Jag älskar mitt liv.
Sammanfattning av dan: UNDERBAR !

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.