tisdag 27 april 2010

Gottigott



Tisdagar innebär som vanligt babysim för oss.
De är alltid lika trevligt att åka på babysim.
De blir ju alltid en god lunch efteråt. =)
Min syster Linda var med oss på simmet. De tyckte Albin var jätte roligt.
Efteråt gick vi o tog oss lunch. Blev en räksallad. Ååå gud va den va god. De är utan tvekan stans bästa sallad. Handskalade räkor o pestopasta, mmmm de va så gott. Längtar redan till nästa vecka. Salladen väntar på mig.
De hade en god äppelpaj som bara ropade efter mig , men jag höll för öronen o kände mig duktig. Är så sugen på ÄPPELPAJ !
Ska allt baka mig de till helgen som man kan mumsa på. Helg = synda !
Imorgon blir de iaf att baka bullar till mig o min mamma. Hon tjattar att jag ska baka. Så de e bara att baka. Fast jag älskar ju att baka så jag gör de så gärna.
Dagen annars har varit mycket lugn o skön. Bara massa mys med Albin. Andreas jobbar kväll denna vecka. Så de är bara jag o Albin på eftermiddagarna.
Snart Desperate Housewifes. Love it !

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.