måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Idag är det ju en liten fin dag ( iof bara en vanlig dag som alla andra bara ett sätt att få oss konsumenter att handla ) men det får iaf bli en liten mysig dag. Man får ju vara snällare o kärleksfullare än vanligt. =)
Tråkiga är bara att jag jobbar kväll. Men det positiva idag är att jag from idag går ner i tid på mitt sena skift , jag slutar 21 istället för 23. Det kommer verkligen göra STOR skillnad.
Så de får allt bli lite mys med Älsklingen när jag kommer hem. Jag har fått mysa med mitt lilla <3 gull nu på morgonen. Wilton bästisen kom förbi o busade för fullt med oss. De hade super kul ihop idag. Så Albin fick en rolig alla <3 dag dag =)
Nu ska jag göra mig klar för att slita. Usch !!

Jag älskar er mina underbara Älsklingar. Ni är det finaste o värdefullaste jag har. Ni är mitt allt <3
Fin fina gulleungar =)



På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.