fredag 18 februari 2011

Nappar

Inte nog med att alla nappar konstigt nog bara försvinner hux flux så man får köpa nya nappar väldigt ofta.
Så självklart skulle jag klanta mig rejält nu imorse. Jag skulle vara duktig att koka Albins nappar, har varit flitig med det nu o göra det så jag skulle fortsätta med min duktighet.
Tji fick jag för de. Jag glömde självklart bort napparna. Jag o Albin gick upp vi klädde på oss gjorde ioning oss lite. Sen känner jag att det luktar VÄLDIGT konstig nerifrån. Så de var som jag trodde. Napparna var verkligen BRÄNDA.
O fyyyy tusan va det luktade/luktar. Helt sjukt. De är ca 1 1/2 timme sen o det luktar vedervärdigt fortfarande. Jag var ju livrädd att röken var giftig så jag tog på Albin snabbt som tusan sina termobyxor o allt. Men till slut kom vi ut i friska luften. Ni kan inte förstå hur mycket det luktar. Känns som om lukten aldrig kommer försvinna. Men nu är Albin trygg på dagis o fri från den giftiga röken så hoppas vi att det är borta till de kommer hem.
Det var iaf sista gången jag lämnade nappar kokande på spisen själv. Nästa gång ska jag stirra på kastrullen tills de kokat klart.



På återseende <3





1 kommentar:

  1. Det där hände oss på jobbet för några år sen! Vill dock säga till mitt försvar att det inte var jag som ansvarade för grytan :)

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.