tisdag 15 februari 2011

Älskade son





Att jag har världens underbaraste son. Han är min älskade lilla skatt.
Igår var han hos sin mormor o morfar. Han hade gjort en jätte fin present till sin mamma o pappa som han gav till oss på alla <3 dag.
En nja, jag tror det är ett super gulligt snällt vitt monster han gjort med massa glitter o fjädrar o ögon.
Visst är den fin?
Han älskar verkligen att pyssla.
Nu är han på dagis o har det roligt när mamma snart ska åka o jobba.
Jag lämnar han alltid kl 11 nu när jag jobbar sent. Det är så klart alltid jobbigt att lämna han ändå att man ser att han lyser upp när han kommer dit. Men man vill ju nog alltid ha mest tid till sitt barn. Men på ett sett är det skönt att han lämnas kl 11 då kan jag pyssla hemma med hemmet o maten till mina Älsklingar till kvällen.
Jag är nyss hemkommen från en frisk o riktig skön träning. Nu känner jag mig duktig för dagen. Skönt att träna tidigt det jobbiga är ju bara att komma iväg. Men nu kom jag äntligen ner. Så nu har jag skrytit lite o klappat mig själv på axeln.
Nu blir det att göra mig klar till jobbet o äta.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.