måndag 28 februari 2011

Golvet

O jag är faktikst riktigt nöjd med golvet. Hela köket blev så mycket ljusare. Nu är det bara det svarta kaklet som jag vill byta till vitt som finns kvar.
Kan hoppas på att Andreas kankse vill göra det i vår/sommar =)
Jag får nog vara riktigt snäll tills dess.
Håller på med en riktig storstädning. Röjer o har mig. Vill ju att golvet ska skina av nytt. Så städning passar bra idag efter allt damm efter helgens jobb. Just nu håller jag på o röjer upp i lekrummet. Det är det enda rummet som nte golvet är lagt i. Vi ska göra om vägarna o isolera golvet innan vi lägger det nya golvet. Så jag tänkte förberada för de så slipper Andreas göra det iaf. Snällt av mig !
Så nu ska Albin få ha ALLA sina leksaker uppe i hans rum. Det kommer bli som ett helt annat rum nästan känns de som. Det blir nog bra.
Klickade lite bilder precis , men de blev inte riktigt som jag ville. Men de fick duga. Kommer mer bilder när allt är helt klart. Med ny tapet i hallen o alla lister o allt annat små jobb. De kan jag lova.
Nähä, nu hinner jag inte sitta här o vila mig längre. Dags för ett mega RÖJ !!



På återseende <3




1 kommentar:

  1. VAd fint det blev!
    Han är så duktig Andreas!
    Kram /Emilia

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.