söndag 13 februari 2011

Wii






Nu har jag gjort min Älskling glad. Han har läääänge tjattat om ett tv spel.
Jag har ju alltid tyckt det är så himla onödigt att ha tv spel för antingen spelar man för mycket så man inte kan titta på tv eller så ligger bara spelet o skräpar o man inte spelar det alls.
Jag tror det sistnämnde kommer bli här hemma hos oss till slut. Men de gör inget. För det kommer nog alltid vara roligt att spela lite roliga tv spel när man har lite folk hemma.
Så idag "firade" vi lite alla <3-dag här hemma eftersom jag jobbar kväll imorgon.
Så som sagt Andreas fick sitt efterlängtade tv spel.. Han har ju varit så snäll nu så han fick ett Wii spel i en liten hjärlig present.
Så nu har han pysslat o dragit in spelet. Så ikväll blir det nog att spela lite tv spel o mysa me såklart. Polly påsen väntar i skåpet på oss.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.