onsdag 2 februari 2011

Badkar

Nu säger jag det igen. Jag har verkligen världens underbaraste. Nu har han överraskat mig igen.
Igår när jag kom hem från jobbet såg jag att det var tända ljus i badrummet. Så tänkte jag varför har han tänt ljus i badrummet där är man ju aldrig. För det var inte ljus i fönsterna eller något.
Så kom jag in , o då har älksling köpt ett jätte jätte fint badkar som han ligger i gottar sig i med radio o tända ljus. Att jag blev överklycklig å så överraskad. Jag har hela tiden pratat om sen vi flyttade in att jag verkligen vill ha ett badkar som man själv kan gotta sig i men framför allt till barnen. Det är ju super kul o bada i badkar för Albin.
Plus att han hade satt in de nya lilla handfatet som vi köpte för ett tag sen. Det blev jätte bra. Badrummet är fortfarande rymligt o bra. Inte trångt alls.
Nu är det bara kaklandet man vill ha. Men det får kankse vänta lite. Hallen först !!
Så en sak är säker i helgen ska jag bada badkar o gottas mig med ljus o tidning.
Underbart !!
Snart är det dags att åka till jobbet o jobba till sena kvällen = (



På återseende <3


Exakt ett sånt här är det

1 kommentar:

  1. var de i badrummet där nere? vilken kille du har! tusen tack för den goda maten i söndags! kramar

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.