söndag 13 februari 2011

Vinterdag

Vilken otroligt skön vinterdag det har varit idag.
En sån där dag man bara vill sitta i fjällen uppe i backen med skidorna på. Men snart är vi där, v .13 åker vi o min familj till Sälen o gottar oss i en sådanhär härlig dag.
Dagen idag var en så klart självklarhet att man måste ta en skön promenad. Jag o Albin följde med mina föräldrar ut till sjöhult o gick runt sjön. Helt underbart i solen.
Sen tiggde jag till oss middag. Så det var gott o som vanligt slippa att laga mat på helgen.
Igår var vi hos Lisette på 25 års firande. Mycket god mat o mycket trevligt. Bjöds på en himlans god fördrink. Den var faktikst super god. Hon hade rivit limeskal o lagt i. Blev super fräscht o friskt. Hon bjöd också på en jätte god indisk gryta med fläskfile. Super god. Ska jag allt ta o bjuda någon på.
Blev en massa trevligt prat o gotte. En riktigt skön o trevlig kväll.



På återseende <3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.