fredag 11 februari 2011

Kväll

Igår kväll ( torsdag ) kom äntligen nästan alla mina klubb vänner för att trivas. Sofie var den som fick stanna hemma för smitto risk =) Men nästa gång ska vi nog kunna vara alla.
Det är ju som sagt alltid lika trevligt att träffas o tjötta.
Det var en otrolligt stressig dag igår. Men tro det eller ej jag hann nästan med allt. Jag var verkligen igång från morgon till kväll. Först en dag med jobb o sen det roliga att åka o storhandla. Men det gick fint. Fick tom åka med jobba kläderna på. Kan ju meddela att man är ju inte i topp e dessa klädesplagg. Men tur att jag inte skäms o är speciellt kräsen heller. =)
Albin var så snäll o åt banan o bulle i affären. Han är så snäll min lilla/stora pojk.
Sen var det bara hem o pyssla ioning till kvällen. Plus att jag skulle hinna baka kaka till jobbet som jag hade med mig idag. Men de hanns det me.
Så kvällen blev lugn o vilande o mycket trevlig efter allt ståhej.
Idag är vi hemma här hemma. Albin är förkyld o får vila upp sig till helgen.
Jag hann jobba i 20 min innan Andreas ringde o jag fick åka hem. Så jag hoppas kakan smakar gott på jobbet efter allt slit. O jag får inte ens smaka min egna kaka = /
Jag bakade en Silviakaka. Ni måste testa den. Lägger ut receptet här.
Den är super smidig o super god.
Nu ska de mysas hela dagen o hela kvällen.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.