onsdag 16 februari 2011

Mys frukost

En bra start på dagen med en god o mysig frukost med mina grann mammor. Så mycket roligare att gå till jobbet när man har haft en så bra förmiddag.
Jag hann tom baka en Silviakaka ( som vanligt ) den är ju så himlans smidig o god som vi hade efter all god frukost.
Wilton var ledig idag från frukost så hann o Albin busade verkligen för fulla muggar. Albin var i extas. Han tjöttade o tjöttade o busade med Wilton. Han hade nog också en rolig förmiddag innan han skulle till dagis.
Efter allt besök o efter lämning av dagis var det dags att ta tag i hemmet. De var verkligen på tiden. Dammsugaren har fått vila ett bra tag nu , så nu fick han verkligen jobba.
Vilken stor skillnad det kan bli av ett hem efter lite städning o dammsugning. Hemmet nästan glänste. Då trivs jag. Så nu hoppas jag att jag kommer hem till ett lika välstädat hem efte jobbet =)
Nu blir det att småvila lite innan det är dags att åka.


På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.