söndag 27 februari 2011

Dåligt

Ojojoj, har har jag allt bloggat otroligt dåligt. Jag trodde jag hade varit flitig o skrivit senast i fredags. Men icke. De va ju skön i onsdags. Dagarna bara springer fram så man håller knappt reda på dagarna nu när man börjar jobba.
Det är ju en av anledningarna att jag inte hinner blogga så mycket nu. Men jag försöker verkligen så gott jag kan.
Nu håller vi ju också på med hallen/köket/lekrummet o byter golv o allt. De är ju andra anledningen att de inte hinns me. Jag får ju fly från hemmet så Andreas kan jobba bra. Så det har blivit massa lek för Albin.
I helgen har de annars varit relativt lugnt. Jag var ute med jobbet igår ( lördag ). Blev en trevlig kväll. Lungt o skönt!!
O idag har de bara varit lungt för min del. Andreas har slitit för fullt med golvet. Så nu är det klart. Nu är det bara lekrummet kvar. Golvet blev kanon.
Lägger upp bilder imorgon. Orkar inte krångla med kamera nu. Ska försöka uppdatera er mer imorgon.
Nu är det söndags mys i soffan.


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.