tisdag 5 juli 2011

Förkylning




Jädrans envisa förkylning. Jag blir GALEN !!
Har fått en rejäl jädrans hosta på de me. Det går verkligen inte göra något utan att hostan kommer fram. Minsta lilla ansträngning hoppar både lungor o barn ut av all hosta. Haha, inte riktigt kankse men nästan.
Kanske får barnet tidigare efter all hosta.
Är nu i v.35 så det skulle inte göra mig något. Barnet skulle må väl om den kom ut nu. =) Men den vill säkert vara inne nån vecka till kan jag lova.
Jag är helt slut på dagarna nu det sista. o hostan gör att jag inte sover många timmar per natt. Det är riktigt segt. Hosta är något av skön det värsta som finns.
Man blir ju galen när man bara hostar o inte kan sova en enda blund nästan.
Jag får hoppas att hostan snart ( gärna NU ) är över. Jag är trött på dig !!
Så nu har jag gnält ut mig lite så nu kankse jag blir frisk. =)



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.