lördag 23 juli 2011

Pedikyr

Det är skön bra o vara höggravid ibland. Det är fruktanvärt jobbigt just nu. Tungt o otumpligt överallt. Sovning är inte det bästa. Usch, man sover som en riktig kratta . O ja lite av de alla möjliga vardagrliga är just nu aningen jobbigt. Soeciellt nu när vi renoverar hemma. Något vi absolut har valt själva o de kommer bli galant när det blir klart. De gäller o hålla ut.

Ja o nu det positiva att vara höggravid. Man blir lite bortskämd ibland iaf.
Idag fick jag en liten lätt pedikyr av mamma ( o faktikst lite av pappa, jag tvingade han att klippa naglarna ) =)
Mamma hade nämligen köpt det nya naglacket Graffiti. Skit häftigt nagellack dessutom.
Så de va de som fick komma på mina naglar. Rosa o vitt. Blev jätte fint.
Häftigt som tusan. Det torkar så fort att det blir som ett litet mönster på nagelen.
Måste nog allt införskaffa mig detta i lite olika färger. Det är ju roligt att ha lite fina naglar.

Medans jag njöt av lite lyx busade Albin runt i stugan. Han trivs som fisken i vattnet där ute. Han kommer ha massa roliga stunder där ute i sommarstugan.
Han leker så himla bra själv me så det blir ännu mera lyx att komma bort till stugan.
Blir nog ett besök imorgon me =)




På återseende <3










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.