tisdag 5 juli 2011

Stor pyssel

Idag blev det massa fina olika pyssel grejer.
Jag sydde som vanligt mina hjärtan , men nu har jag bara 5 st kvar. Sen är det ur världen. Skönt att ha alla klara nu. Ändå att det inte är förrens september de behöver vara färdiga. Man alltid bra o ligga steget förre.
Jag målade Albins bokstäver i den gröna färgen. Blev jätte fint. En jätte skön grön färg , kommer bli så fint på väggen i hans rum.
De andra gjorde allt från lampskärmar, ljushållare, gardiner , planterade fina arragnemang o super söt mössa.
Kan säga att vu är ett riktigt kreativt o duktig gäng som gör riktigt fina grejer.
O det är rioktigt trevligt att träffas o göra något. Man får verkligen saker gjorda.
Nu är jag trött efter allt pysslande så nu blir det sängen.




På återseende <3










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.