söndag 24 juli 2011

Skogslek

Grannen Anton med mamma tog med oss till skogen här nedanför oss för lite skogslek o självklart leta lite svamp o blåbär.
Det var inte det optimala vädret precis med de va bara att ha på sig regnjacka, men ändå blev vi lite blöta. Härliga sommarväder !!
Det blev inte mycket svamp kankse runt 8 goda kantareller fick jag hem iaf.
Men Albin o Anton de trivdes allt i blåbärsskogen. Gud, va dom plockade o åt blåbär. Albin var helt blå om både fingrar o mun.
Skogen är allt en bra lekplats för barn. De hittar alltid något att leka eller klättra på. De hittade ett vältande träd som var jätte roligt.
Ska nog dit igen när det är lite finare väder o ta fina kort på Albin när han sitter på trädet. Tror de kan bli fint.

Nu ligger jag i soffan helt utslagen efter en liten skogsrunda.
Ryggen/fogarna värker som sjutton o magen känns som att den ska sprängas när som helst. Idag känner jag mig riktigt trött på graviditeten.
Ont o eländigt !
Därför kan det alltid bli lite bättre med lite gnäll. =)



På återseende <3








1 kommentar:

  1. vilken fin mage du har!saknar redan gravid magen! min lilla piga blir 3 veckor i morgon. vad tog tiden vägen! när är de dax för magen att "ploppa" ut? kramar Emma

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.